Betalingsservice
Har du tilmeldt ASC til Betalingsservice?
Hvis ikke, så følger her en opfordring til at gøre det snarest.
På grund af stadigt stigende omkostninger til administration m.v., har bestyrelsen besluttet, at medlemmer, som ikke er tilmeldt automatisk betaling via Betalingsservice, skal pålægges gebyr, til dækning af disse omkostninger.
Baggrunden for beslutningen er, at sejlklubben udsender opkrævninger af kontingent og pladsleje m.v. via Betalingsservice, som inddriver pengene via den månedlige Betalingsservice-oversigt, hvilket dels er et prisbilligt alternativ til mere manuelle former for opkrævning og betaling, dels medvirker til at sikre, at alle betaler det korrekte beløb til rette tid.
Som led i aftalen med Betalingsservice, får medlemmer, der ikke er tilmeldt automatisk betaling, en opkrævning tilsendt pr. brev fra Betalingsservice, hvilket (naturligt nok) pålægger klubben større omkostninger end førnævnte automatiske opkrævning og betaling.
Hvis du ikke allerede er tilmeldt Betalingsservice, kan du let undgå at blive opkrævet dette gebyr. Nemlig ved snarest belejligt, og senest medio april at tilmelde dine betalinger til ASC til Betalingsservice, hvilket kan ske via linket "Betalingsservice" nederst til højre ... eller ved at kontakte din bank.
Du skal ved tilmelding angive dit cpr.nr. og bankkontonummer samt dit Medlem-ID-nr., samt PBS-nr.: 01100963 og Deb.grp.nr.: 1
- Detaljer
Bliv medlem af ASC
For optagelse af medlemmer i Aabenraa Sejl Club henviser vi bl.a. til:
Vedtægterne - især §§ 4 - 7
Takstbladet - angående kontingent og havnens faciliteter og ydelser
Bestyrelse og havnemester står naturligvis gerne til rådighed for at besvare spørgsmål m.v. i forbindelse med optagelse af nye medlemmer. Bestyrelsen varetager i hovedsagen foreningsmæssige spørgsmål om medlemskategorier m.v., mens havnemesteren er klubbens ansvarlige myndighedsperson angående bådplads ved klubbens broer samt vedr. bådoptagning og søsætning m.v.
- Detaljer
Handelsbetingelser
Indbetalte beløb kan som udgangspunkt ikke refunderes, med mindre andet er anført i beskrivelsen om den enkelte aktivitet. Indbetalte beløb refunderes kun i særlige tilfælde, og kun efter aftale med den ansvarlige leder.
I tilfælde af, at oprettede hold må opgives eller aflyses, refunderes indbetalte beløb efter aftale med den ansvarlige leder.
Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB.
- Detaljer