Kystvej 55, 6200 Aabenraa. 74628985    40423346  asc@aabenraa-sejlclub.dk   Hverdage 9.00-12.00  Lørdag og søndag lukket

asc logo negativ lille 100

Aabenraa By & Aabenraa Sejl Club (ASC)

Aabenraa Lystbådehavn ligger inderst i Aabenraa Fjord i den sydvestlige ende af Lillebælt. Fjordens beskyttede beliggenhed byder på roligt farvand ved vestlige vinde og er således et perfekt mål, også i uroligt vejr. Havnen er stor med plads til 330 både, og gæster er altid velkomne. Det er billigt at ligge som gæst i ASC, er din båd under 12 meter koster det kun 125 DKK. Yderligere information om priser og rabatter fremgår af takstbladet.

Den gamle købstad Aabenraa med masser af indkøbsmuligheder byder også på smukke bygninger både i og udenfor gågaden. Byen er en Danmarks ældste søfartsbyer, hvilket illustreres af de tre makreller i byvåbenet. Byen udviklede sig fra fiskerleje til søfartsby og var hjemhavn for skibe, som sejlede på de syv verdenshave.

Når du sejler ind i lystbådehavnen, så finder du Aabenraa Sejl Club's nye øst-vest vendte flydebroer til bagbord. Oppe ved klubhuset, ved Bro F, er der gæstepladser. Men ellers må man lægge sig på alle pladser hvor skiltet er vendt til grønt.

Vi har også stadig få ledige pladser, så hvis du står og mangler en plads til din båd, så kontakt vores havnepersonale.

bykort

Aabenraa Turistbureau

Du kan også finde os på Marinaguide.dk