Hvad?

Fra 14.05.2018 er det hidtidige betalingsautomat afløst af et nyt kontant-frit system, hvor man køber sine ydelser med Dankort/kreditkort fra en PC eller telefon/tablet.
Samtidig er det hidtidige system af kodelåse og nøgler til klubhus, toilet og bad afløst af et nyt system, som bygger på individuelle pin-koder.

Afløsningen for både betalingsautomaten og kodelåsene hedder TallyKey, som kan håndtere både betaling og pinkoder til diverse nyopsatte kodelåse ... herunder også bommen til autocamperpladsen.

Hvorfor?

Baggrunden for at udskifte de gamle kodelåse og betalingsautomat bunder i, at det er administrativt tungt, besværligt og dyrt at "fodre" den gamle betalingsautomat med byttepenge, og vi har længe ønsket os et betalingssystem, hvor vi kan undvære den tunge mønt-håndtering.

Samtidig må vi sande, at de gamle dørkode-låse var ved at være udslidte og har længe trængt til udskiftning.

Hvem?

Fornyelsen af kodelåse og betalingsautomat berører samtlige havnens og camperpladsens brugere - både gæster og medlemmer samt ansatte og servicemontører, som har behov for adgang til klubbens faciliteter.

Hvordan?

  1. Medlemmer:
    Kassereren laver et udtræk af medlemsdatabasen, som indeholder medlemmernes navne, mobiltlf.nummer og email-adresse.  Dette udtræk lægges ind i TallyWeb, som tildeler hvert medlem en individuel pinkode, som bliver tilsendt til den anviste mail-adresse.
    Denne pinkode skal fremover bruges, når man ønsker adgang til faciliteter med de nye kodelåse.
    Denne "medlems-pinkode" virker i 1 sæson, hvorefter koden udløber, og man må logge ind for at generere en ny kode.
     
  2. Gæster:
    Medlemmer og gæster, som køber sig til ydelser/faciliteter, skal bruge TallyWeb-systemet, som der findes link til på hjemmesiden.  I TallyWeb kan man købe overnatning/gæsteplads samt adgang til brusebad, vaskemaskine og tørretumbler.
    Når man (i TallyWeb) har købt og betalt adgang til de ønskede faciliteter, får man tilsendt en kvittering samt en pinkode, der virker i den periode, man har betalt for.

Hvornår?

Fra ca. slutningen af maj måned - og når vi får oprettet klubbens medlemmer i TallyWeb-systemet - og alle får oplyst deres nye pinkode - så "går vi i luften" med systemet.

Havnens personale er undervist i brugen af TallyKey, og står naturligvis til rådighed med hjælp og vejledning.

Husk din pinkode!
... og nyd, at du ikke længere skal have en fysisk nøgle med dig, hver gang du besøger klubben.

Bestyrelsen

 

Klubbens "hoffotograf" Kaj Verner har venligst stillet de billeder til rådighed for hjemmesiden, som han tog på dagen i lørdags.

Se billederne fra dette link:  pbase.com/kvsdk/asc17

I forbindelse med ombygningen af vores havn i 2012, hvor vi fik nye flydebroer, blev der etableret et antal nye bådpladser. Hvis du står og mangler plads til din båd er du derfor så heldig at du kan få en sådan i en pragtfuld havn i bunden af den skønne Aabenraa fjord i Sønderjylland. Hvis du er interesseret kan du se vores takstblad her, og vores havnepersonale vil altid gerne svare på spørgsmål.  Anmodning om optagelse som medlem af klubben kan ske fra siden "indmeldelse"

Klubben har masser af aktiviteter, herunder Sejlerskole (for voksne), en aktiv junior-afdeling, kapsejlads hver torsdag og meget meget mere - se her på hjemmesiden for mere information.

Nye broer

Havnekontoret bestyres af:

Havnemester:
Niels Boysen  

 

Havneassistent:
Krista Weber

ÅBNINGSTIDER /ÖFFNUNGSZEITEN / OPENING HOURS

 

AABENRAA SEJL CLUB

 

 

 

 KL. 9.00 TIL KL. 10

 

  

  

e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Havnemester kan kontaktes på tlf.: 40 42 33 46

 

STRØMFORBRUG VINTER 2018/19

Vinterliggere samt både der ligger på land, der bruger strøm, skal afregne strømforbruget.

Der skal på disse både være installeret en bimåler.

Forbruget for vinteren 2018/19 aflæses og afleveres til havnekontoret enten pr. mail eller pr. brev senest den 30. april 2018

Med venlig hilsen

Havnekontoret

Opråb

 Har du tid og lyst til at være med til at støtte op om lidt mere samvær i klubben ?

 Vi er nogle seniorer som vil forsøge at mødes til en hyggesnak.

Første gang torsdag den 19. september kl. 09:00 i Sejlerstuen/ASC.

I forbindelse med vores snak nyder vi et rundstykke, kaffe og "en lille en"

Ja, hvad kan man ikke få for 10 kr.

Vi ses i Sejlerstuen!