Kystvej 55, 6200 Aabenraa. 74628985    40423346  asc@aabenraa-sejlclub.dk   Hverdage 9.00-10.00  Lørdag og søndag lukket

asc logo negativ lille 100

Du skal først indbetale beløbet, når du har fået bekræftet, at du er blevet optaget på et hold.

Start derfor med at sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller henvend dig til havnekontoret med oplysninger om dit navn og din adresse samt telefonnr. Derudover vil vi også gerne have følgende oplysninger:

• om du er nybegynder eller om du har en smule sejladserfaring, og i så fald hvor meget.
  • om hvilke ugedage (aftener) du bedst kan sejle, ligesom det kan være en god ide at oplyse, hvis der er ugedage, hvor du ikke vil have mulighed for at deltage.

Hvis du i forvejen er medlem af ASC bedes du oplyse dit medlemsnummer.

Betingelser:

Tilmelding med tilknyttet betaling skal - via nedenstående link - være gennemført inden starten på sæsonens første sejlads.

Hvis det hold, som du tilmelder dig, imod forventning ikke skulle kunne oprettes, eller hvis der i øvrigt skulle komme hindringer i vejen for din deltagelse i årets sejladser, vil vi refundere det indbetalte deltagergebyr.  Dette uanset, at de handelsbetingelser, der er tilknyttet nedenstående indbetaling, fortæller noget andet.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer er du naturligvis velkommen til at kontakte os, meget gerne på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Databeskyttelse:

Med hensyn til Aabenraa Sejl Clubs håndtering af dine medlemsdata, henvises til siden "Privatlivspolitik", der beskriver grundlaget for klubbens persondatahåndtering.